Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 07:48   #8
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å velge ny bil!

Jeg har en Golf da, og er ekstremt glad i bilen min I tilegg er det aldri noe galt med den, den starter uansett vær og føre, og den kommer seg frem... syns de ser bra ut også jeg da... Da jeg skulle kjøpe bil ble jeg anbefalt å se på toyota corolla også da, de "nyere" har jo litt samme formen som en golf.

Det jeg så mest etter da jeg kjøpte var sikkerhet, og at jeg ønsket meg en bil som var enkel å få reparert om det skulle skje noe, og at det ikke skulle være en bil som er kjent for at det er mye galt med da.

Jeg har en liten motor også da, 1,4. Bilen er ikke den som sparker fra mest, men som en bonus bruker den da også veldig lite bensin da