Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 14:10   #12
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp til å velge ny bil!

I løpet av de siste 5 åra har det skjedd noe mystisk med bilparken, den vokser! Ikke i antall, men i høyden. Bare se.

Jeg kjører rundt i min udødelige 16 år gamle riskoker (toyota Corolla 1,6) og føler at jeg omtrent sitter på bakken. Nesten alle jeg møter har lyktene så høyt oppe at jeg blir skikkelig blendet. Bakfra er det likedan, frontlyktene deres får jeg rett inn i bakvinduet.

Nå reagerer jeg kanskje litt mer enn vanlig på det med lys og blending, og verre jo eldre jeg blir.

Jeg vet i alle fall at min neste bil skal være en jeeptype, suv, ett eller annet som gjør at jeg også kommer høyere opp her i verden.

Det ser ut til å være vanskelig å få brukt opp denne gamle bilen, så jeg får vel ligge lavt i terrenget noen år til.

Lykke til med bilvalget.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat