Tråd: Hva nå?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 15:39   #1
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Hva nå?

Jeg har gått 3 uker på ketolusekuren og har lest bok, internett og satt meg inn i saker så best som mulig første uke ned 1 kg, andre uke ned 1 kg, 3 uke OPP 2 kg så tilbake til utgangspunkt Har vært i ketose hele tiden, men idag da jeg sjekket ketosen i 14 tia, så var jeg ute eller veldig svakt inne iallefall. Kjøpte meg slike store IFA og sugde på disse igår, kan det være de som har gjort utslaget? Hvor fort kommer en ut av ketose om en har bommet. Dette er første gang jeg er ute av ketose evt. siden starten. Kom veldig kjapt inn i ketose hadde heller ingen ubehag. Men synes ennå at det er vanskelig å regne ut karbene i maten. Må ALT veies for å rekne ut karbene. Har hele tiden sug etter en smak i munnen, er ikke sulten, men har sånt lyst på noe nam,nam smak.
Jeg som var så lykkelig over nedgangen på 2 kg. Har virkelig trent masse den siste uka også, gått tur hver dag før frokost ca 10000 skritt hver dag + aerobic 2 kvelder, så jeg er helt i villrede nå. Har ikke spist noe annet enn før heller. Men får vel spise mer egg og bacon neste uke, litt mindre rømme og fløtesauser til middag, men hva da med fettet. Jeg føler meg helt kokko og skikkelig blond nå. Ups..... jeg er jo blond, ja,ja.... føler meg teit som ikke får dette til. Noen gode råd fra dere som har lang erfaring med ketolysekuren?

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat