Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-08, 21:25   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som i utgangspunktet ned 15-20 kg, hvor lang tid brukte dere på de første 10

Jeg vil påstå det ja
Men jeg har vært tjukk hele livet, å bruke tid på å bli slank har jeg forsåvidt ingenting i mot (selv om det stritter litt til tider, for jeg er veldig strikt og nøyaktig med opplegget mitt).
Men jeg har insulinresistens, og ikke den beste forutsetning sånn sett til å gå ned raskt og jevnt, jeg må bare være tålmodig. I mellomtida nyter jeg at jeg er våken om dagen og trøtt om natta, sånn det skal være, at jeg ikke er oppblåst, at jeg er kvitt alle allergier jeg noensinne har hatt (nøtter, sitrus, pelsdyr og pollen), at jeg er kvitt en migrene som var så ille at jeg måtte slutte i jobben min og at jeg tross alt har gått ned tjue kg og kan gå og handle klær i vanlige butikker, være utenfor fare for diabetes og andre kjipe sykdommer.
Så når jeg legger alt sammen så er det mest positivt. Jeg vurderer løpende nye tiltak for å få av de siste ti kg, jeg vet i hvert fall godt hvordan jeg kan leve når jeg er ferdigslanket, da jeg i nesten tre av disse ni månedene har levd i vedlikehold.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat