Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-08, 00:31   #53
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Hatt en strålende dag. Først en tur til byen for å sende noen penger til Ecuador. Jeg har vært utvekslingsstudent der nede, og hjelper noen venner med litt nå og da. Fant ut at kontoen egentlig var litt mer skrapa enn vi trodde, men heldigvis har vi allerede handlet inn masse deilig lavkarbomat for hele påsken. Da vi kom hjem lagde jeg middag; en fantastisk rekegryte jeg har funnet her inne. Så utrolig bra at dette forumet finnes! Her kan man diskutere alt, få venner og slippe å krangle fordi man spiser litt annerledes, og ikke minst: man finner oppskrifter!

I alle fall. Etter middag bar det til bassenget. Uten konemor i dag, men dog med friskt mot i ensom majestet. Etter svømmeturen skulle jeg i badstuen, men ble plutselig helt hysterisk ved tanken på at noen kunne låse døren mens jeg satt der inne, så det ble kun litt lett oppvarming av legemet før jeg gikk ut igjen.

Film og hjemmelaget is på kvelden. Det er så digg å ha ismaskin! Den hører egentlig til eksmannen, men han har ikke bedt om å få den tilbake. Dermed beholder jeg den så lenge det går.

Stixen var knall - lilla i dag. Jeg jubler av glede. Dette går den rette veien.

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat