Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-05, 17:32   #10
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Selvsagt må hver enkelt gjøre det som passer best!
Har nok hektet meg fast i dette med "pause" (syntes også at det måtte være behagelig ) som stod på hjemmesiden til Ketolysekuren, uten å lese alt skikkelig. Legekontroller er jo her, som alltid, et godt stikkord. Fungerer alt greit ser det jo ut som en kan fortsette i mange måneder, heldigvis!
Kopierte dette fra hjemmesiden.:
"Hvor Lenge kan jeg være på ketolysekuren?
Etter seks måneder bør du ta en pause på 3 måneder før du evt gjenopptar kuren .I den periode bør du stabilisere vekten ( les " når målet er nådd " i boken. Etter 6
måneder bør kuren ikke fortsettes uten i samråd med fastlegen."
Gikk på et Eat kurs en gang,- representanten fremholdt i alle fall at etter noen uker burde en innta et kullhydratrikt måltid om kvelden en gang i uken,- og så fortsette med dietten som før, -for å øke forbrenningen. (Pssst. Eat dietten passet ikke for meg!)
En kan jo bli litt forvirret i alt dette!
Mulig det ikke er første kuren som har forandret forbrenningen min, slik jeg har fryktet, men noe er det,- kanskje bare alderen??????

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat