Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-08, 20:59   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Hei

Nå syns jeg at fett er ganske ok jeg da

Når det gjelder hvor godt magen tåler fett, så må du prøve deg frem litt. Jeg har i verfall opplevd at jeg tåler fett bedre nå enn før jeg la om kostholdet. Fikk jeg i meg for mye fett før, så var magen i opprør med en gang...

Hvor mye fett som skal til, mener jeg ca er 1-2ss spiselig mengde pr måltid (lest det her inne. Ikke heng meg om jeg tar helt feil)

Jeg steker all maten i smør/olje. Gjerne kok ut sjyen som blir med rømme eller fløte. Det blir en feit og nydelig saus.
Jeg tilsetter ekstra smør og olje i suppe og sauser. Og stavmixeren til slutt for å gjemme fettet ( da blir den ikke som ei hinne oppå)
Bruker nakkekotelett i stedet for svinekotelett.
Har litt olje over salaten, bruker fete oster...
Når jeg bruker smør/oljer i maten: Når jeg mener det er nok fett, så slenger jeg oppi en dæsj til

Det er lurt å telle karber i starten, men du får fort følingen med mengden

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat