Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-08, 21:21   #6
Tussa
Seniormedlem

Tussa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Fett og godt tilbehør : stek blomkål og brokkolibuketter i smør. De kan gjerne få litt stekeskorpe. Legg på lokk og trekk til siden. Lag sjampinjongsaus: 100g smør, 300g skiva fersk sjampinjong stekes godt. Hell oppi en boks kremfløte og la koke til passe konsistens (10-20 min) Smak til med salt og pepper. Denne smaker ikke fett i heletatt. Og har vært favoritt siden jeg starta

Liker du laks? Det er flott fettkilde Og smaker snaskens

Spiser ikke sjampingjong. Ikke laks heller. Brokkoli elsker jeg!

Hvor mye fett, er fett nok? Kan jeg spise maten min med passe fett, og så heller svelge en skje med noe fett som ikke smaker noe i tillegg?

::

Jeg hadde igjen ca 6 kg da jeg tok pause før sommeren. Gikk opp 2 kg da jeg gikk over på vedlikehold. Da er vi opp i 8 kg. Stabil lenge, lenge, lenge - helt til nå -> opp 2-3 kilo da jeg begynte i full jobb. Da er vi oppe i 10 kilo som skal vekk. Hvor lang tid sånn ca vil det ta på ketolyse?

Men er dette noe for meg? Ikke så glad i fett, og ømfintelig mage. Blir det tvang, blir det noe jeg gruer meg til, så kutter jeg tvert. Jeg ofrer ikke psyken min. No way.

Det som fascinerer meg, er at ketolyse drar vekk fettet der fettet er. Jeg ønsker meg glatt rygg.

Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat