Sv: Føler meg svimmel, kvalm og rett å slett helt møkkete
Opprinnelig lagt inn av dydde, her.
Heisann
Jeg har starta med kostholdsfilosofien skaldemann/optimal ernæring. fordelinga mi ser omtrent slik ut 1:2:5-3:0 med tanke på protein, fett og karbo.
Jeg spiser ikke karbo, utenom det som er i nøttene, fløten, majonesen osv. Og bitte litt stekte grønnsaker en gang i blant. Men karbo mengdene er minimale. Det jeg lurte på var. Er dette normalt for alle typer lav karbo kosthold? eller er det bare dere som går på denne ketolyse kuren som skal ha det sånn som dette her? Jeg vil jo liksom spise dette kostholdet resten av livet siden det er slik man egentlig skal spise. Men er ketolysekuren et kosthold eller er det en diett så når den er ferdig så begynner du å spise noe annet?
Ialefall føler meg helt elendig, og har følt meg sånn i hele kveld omtrent. Så hadde vært kjekt med noe feedback 
Skaldeman kan jeg ikke noe om. Men ketolyse er noe helt annet enn det du beskriver her. Vi på ketolyse skal ha 15-20 karbohydrater hver dag, mesteparten skal komme fra grønnsaker som vokser over jorda. Ketolyse er en kur, men anbefaler jo så klart at man lever lavkarbo etter endt kur.
Du kan lese om ketolyse her : www.ketolyse.no
|