Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-08, 02:21   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Føler meg svimmel, kvalm og rett å slett helt møkkete

Hei!
Dette er vanlig, du kan kalle det karboabstinenser, forbrenningen bytter til fettforbrenning , kroppen renses. Det går som regel over i løpet av et par dager til en uke. Drikk mye vann, få frisk luft, så går det nok bra.

Jeg vil vel kanskje påstå at Skaldemann ikke er det beste for deg, Skaldemann er en SLANKEKUR som stort sett veldig overvektige mennesker benytter seg av, det er derfor den til og med av oss Atkinsere og av Ketolysefolket anses som noe ekstrem.
Ikke et vondt ord om Skaldeman, men jeg vet ikke helt om dette er dietten for deg! Du kan med godt hell spise mye mer grønnsaker.
Jeg anbefaler deg å sjekke ut Atkins Vedlikehold, eller Fedon, det er sånn de fleste fortsetter å spise når de har gått ned det de skal.

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat