Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-08, 09:04   #245
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Våre ED-dager!

Dere er flinke jenter Hvor mye har dere gått ned totalt nå da?
Jeg merker at det er vanskelig å gå på ED-dietten andre gang, sist gang jeg var jeg superstreng og rørte ikke noe "ulovelig" og holdt meg helt til fasene.
Denne gangen har jeg ikke hatt nok av de gode produktene og jeg har sklidd ut i helgene med nøtter og ost, mørk sjokolade osv.

Jeg begynte på ED etter påske i fjor og rakk å gå ned 9 kilo før jeg dro til syden i juni. (og da var påsken i april). Derfor satser jeg på at jeg skal klare å gå ned 5 kilo fra 25.mars til 2. juni! Jeg har fått en ny forsyning med produkter fra en venninne og etter påske er det ingen bønn! Det vil nok bli fase 2 noen uker så lenge jeg har produkter hvertfall. Det viktigste blir nok å spise ren mat når jeg ikke spiser produkter. Dvs ikke ost, rømme, nøtter, mørk sjokolade osv.

Lykke til i påsken flinke Ed-jenter.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat