Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-08, 13:36   #249
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Jeg starta på an igjen på tirsdag jeg, har hatt to dager på fase to, og nå skal jeg på fase en, kjenner jeg sklir inn i ketose igjen og gleder meg sykt til å se at noe skjer! Har hatt pause siden jul... men det føles jo ikke sånn!
Har snart gått ned 30 kilo, og kan ikke helt forstå det! Syns det var vanskelig å bestemme meg for å starte igjen, hadde egentlig satt meg i hodet at jeg ikke skulle begynne med pulverposene igjen. Men for meg virker jo dette, så det er bare tull å ikke gjøre det. Håper jeg kommer ned til 70 ganske raskt nå, det er 10 kilo til, så skal jeg få vekk de siste 5-7 på andre måter, og ikke lenger være i ketose, jeg trives mye bedre når jeg ikke er det! kan vel ikke være sunt heller å gjøre dette i evigheter... ?
Lykke til Titti, får henge litt i babletråden og her for oppmuntring og motivasjon

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat