Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-08, 18:33   #64
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Paprika er i gang igjen!

Opprinnelig lagt inn av paprika, her.

Jeg drikker godt 2,5 - 3 liter til dagen, så det er nok fettforbrenningen som viser på stixen Skal jo ikke være helt mørk, da. Det tyder på for lite væske.
er så flink så!!

Ok, hvordan går det? Bra! Ikke noen utskeielser, så det er kun gudd. I går kveld var det litt mindre utslag på stixen, men det var nok rett og slett fordi jeg hadde drukket litt mer. Nå har jeg bestemt meg for å la stixene ligge litt. De koster jo litt også. Det er ikke bare lett å la være, men nå har jeg jo sjekket at jeg er i ketose, så da vet jeg at jeg spiser riktig.

vet du det er nesten like ille som å la være å gå på vekta hver dag.. man blir avhengig.. men nå gjør jeg det bare en gang innimellom, for de koster jo litt ja

Hjemmelaget is, ja. Jeg bruker oppskriften til Iset: 1 boks kremfløte, 3 eggeplommer, 10 dråper vaniljeekstrakt, en stor spiseskje natreen. Deretter tilsetter jeg en spiseskje kakao og litt revet 70% sjokolade. Blir helt totalt snask! Kona mi er helt vill etter det hun også, så vi lager det titt og ofte. Jeg er totalt nødt til å ha et eller annet i nebbet mens vi ser på TV på kvelden. Det er en dårlig vane, jeg vet det, men sånn er realiteten. Uten kveldskos kan jeg bare glemme å klare dette.

høres digg ut den der isen paprika!! den må jeg lage!! min godis på kvelden har vært kremfløte med kaneldryss eller soyaflokker med fløte.. prøvde å lage eggedosis en gang, men det ble jo bare suppe *urk*

Ok, nå skal jeg sette meg å skrive litt. Jeg holder på med en kortfilm nå som handler om psykisk helse. Jammen har inspirasjonen vært bedre etter at jeg atter la om kostholdet, så det beviser bare hvor lurt dette er.
inspirasjon har jeg også fått!! digg, men jeg har også blitt emosjonell..

Ha en kreativ aften!!!

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat