Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-08, 02:34   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Føler meg svimmel, kvalm og rett å slett helt møkkete

Jeg har mer elle rmindre vært i ketose et år, og jeg hadde ikke holdt ut det du beskriver så lenge, for å si det sånn!

Nei, grunnen til at du føler deg så dårlig er beskrevet hundre ganger her før, du avvenner deg fra karbohydrater, det blir som abstinenser, i tillegg til at du bytter forbrenning fra glukose til ketoner.
Du kan sjekke om du er i ketose med ketostix, men du skal jo så lite ned i vekt at det ikke har noe for seg tror jeg. Men de fleste er i ketose helt opp i 30-50 gram KH om dagen. Og veldig mange tar også av vekt uten å være i ketose. Ketose er dog det mest effektive for folk med mye overvekt.

Litt trøtt nå, så jeg vet ikke hvor mye sence det ble av det der, hehe, men om du lurer mer på om ketose, så sjekk her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ketose

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat