Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-04, 21:27   #1
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hormonforstyrrelser?

Kan man få det av Atkins?Nå er mens forsinket med godt over en uke,og graviditetstesten var negativ.Lurer på om dietten kan forårsake dette?Er en periode trimmer,i blant hver dag noen uker,så en tid til neste gang.Nå er det en opptur igjen,fordi jeg har så mye energi og føler meg generelt opplagt.Men det er ikke noe særlig å reke på do for å sjekke at om det har startet ,vet jo at bekymringer kan påvirke slikt,og det har jeg mer enn nok av for tiden. Vet noen forresten hvordan Atkins er i forhold til brystkreft?Er det veien å gå for å forebygge?Mormora og mora mi har det,og jeg er jo da veldig i faresonen.Forresten ligger mora mi på sykehus nå,opereres imorgen. Hissig svulst som har kommet seg mellom ribbena,og hele brystet må fjernes og ribbena knekkes for å få den hel ut.
Men det er en annen historie,har ikke kontakt med henne..Men jeg bærer jo genene og er ikke så kald at jeg går upåvirket av dette

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat