Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-08, 18:11   #3
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er dere 100 % overbevist?

Jeg er overbevist om at lavkarbo er bra for meg. Jeg går ned i vekt, formen er mye bedre, suget etter noe å spise HELE tiden er borte osv osv.. Kroppen er virkelig i mye bedre form.

MEN

Jeg er lat. Jeg liker å noen ganger kunne ty til ferdigmat. Jeg synes det er veldig hyggelig å spise ute med gode venner en gang i mellom, og jeg ELSKER god mat, både med og uten karber. Og det tror jeg aldri kommer til å gå over.

Så... "resten av livet" tror jeg er ureallistisk for meg. Sukker er gift og alt det der... Jada. Ønsket/planen min er å gå ned så mye i vekt at jeg blir fornøyd med meg selv, og så vedlikeholde med å STORT SETT spise lavkarbo. Ikke ketolyse-mat, men ligge unna sukker, pasta, brød, ris osv på hverdager, men ikke så voldsomt mye fett heller.. Og så heller kose oss med hva vi vil en dag i uka eller ved spesielle anledninger.

Jeg HÅPER vi klarer det!

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat