Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-08, 21:45   #2
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Vaniljeekstrakt leter jeg etter...

Hei, jeg var så heldig at en venninne kjøpte i USA til meg. Vet ikke hvor du eventuelt får det nærmere.
Det jeg vil anbefale i stedet for vaniljesukker er å kjøpe malt bourbon vanilje på helsekost. Du kan fint lage vaniljesukker med å kjøre splenda eller sukrin i hakkedelen på stavmikser om du har det, ellers går det jo an å lage det med en vaniljestang i sukrin eller splenda også. Bruker selv ofte bare malt vanilje, og synes det gir en nydelig smak..
Lykke til, og kjenner du noen som reiser kan du jo kanskje legge med et ønske? Var ikke billig, men verdt det
Den malte vaniljen er heller ikke billig, men prisen varierer utifra hvor god orkidéhøsten er. Var i allefall det en fortalte meg på Helios. Og de er drøye.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat