Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 11:42   #7
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Medl. av åndeklubben

for en morsom klubb du er medlem i..
var litt usikker på hvilken ånd det var snakk om da jeg leste overskriften..

• ånden som kommer over meg mår jeg har "ryddekick" (ikke så ofte desverre... )
  • diverse ånder/ spøkelser/ overnaturlige ting..
  • eller tja atkinsånden
jeg blir veldig glad når jeg har denne dårlige ånden, for da vet jeg at det skjer ting i kroppen min jeg har noen å kysse. Av og til klager han, men da vet jeg som regel om det sel.. da er jeg så tørr i munnen at leppene sprekker, og jeg drikker litervis på vann uten å slukke tørsten min.. og da kjenner jeg "løsemiddelsmak" i munnen.. har kun opplevd dette et par ganger, og da har jeg passet på å få i meg litt mer salat, da forsvinner ånden noe.. selen/sink tabeletten til ketolysekuren syns jeg og har hatt effekt.

ellers hvis jeg "bare" kjenner en liten bismak i munnen som litt tannpuss kan ordne, så må man ganske nærme for å kjenne acetonlukta da kan jeg kysse kjæresten min så mye jeg vil uten at han klager...
jeg spiser ikke tyggis eller frisk tabeletter, men pusser tenna oftere.. har en tannbørste på jobb også. og om jeg kjenner at ånden blir for ille, så stikker jeg på "det lille rom" og pusser i vei

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat