Lurer bl.a på dette med 15 karbo i.l.a en dag...Etter hvert som dagene går,orker man mindre (sies det) Velger man da f.eks.grønnsaker som gir mer karber...f.eks.rød paprika...fremfor å trøkk i seg 3oog .salat..og heller prioriterer kjøtt eller fisk? ....og hvor mye kjøtt,fisk el. bør man få i seg i.l.a en dag mtp.protein? (overtrener ikke.. Leste ett innlegg av Nille som sa 1 gr.protein pr.kg.kroppsvekt. Og om jeg har forstått det riktig er det 25 gr.protein i f.eks 100 kyllingiellet...Med en nett vekt av 89 kg. betyr det at jeg helst BØR få i meg mellom 300-400 gr.proteiner i.l.a en dag?...Og hva da med dette som står i KETOLYSEBOKA at man etter hver vil få mindre matlyst...Vil man da på sikt f.eks.spise det samme,men i mindre porsjon??...(...og hvor ble det da av de 300-400 gr.proteinene) Ser noen her f.eks.bare spiser egg m.majo...reker m.majo,kun en kjøttkake,kotelett,laks m.smør,kyllingfillet el.likn til ett,eller flere måltid per dag.Er dette når "kvoten" på 15 karber er spist opp... ...og hva med kun ost som mellommåtlid uten noe grønt? eller f.eks.litt laks? Bør det være i følge med grønt mellom måltidene også...eller ok og bare steke seg noe bacon...ta ett egg osv? Håper noen kan svare meg så jeg kan fortsette min vei mot ett lettere liv... TAKK!!