Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 18:58   #9
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skjer under magefettet?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Har du målt deg med målebånd da, Supah? Det er gjerne der man ser de VIRKELIGE forskjellene!

Og jeg har opplevd det samme som deg, når jeg strammer magen, så går liksom ikke pekefingeren inn til andre leddet av fett først før den finner en stram muskel Akkurat det der synes særlig min überslanke sambo er litt skummelt og fascinerende

Har målt meg ( men vet ikke om jeg har klart å måle på samme sted da) men det er kanskje par cm forskjell?? Jeg har skjerpet meg nå med målebåndet og skal være flinkere til å måle meg..

Når vi snakker om sambo: Vi gjorde en liten test her om dagen, samboen min som er überslank prøvde seg på ketolyse (selv om han ikke trenger det, bare for å teste) Han spiste masse pasta, cola osv, 4 timer senere måler han seg med ketostix og den ga utslag Etter at jeg har fortalt han om ketoseånden og varmen man får i kroppen, så mener han at han har gått inn og ut av ketose hele sitt liv. Og det kan nok hende, siste året har vi spist samme maten, jeg har gått opp og han har gått ned..

Oii det ble langt innlegg

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat