Tråd: Hva gjør du?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 18:58   #11
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

1) Hva gjør du i situasjoner hvor du er invitert hjem til noen på middag/syforening/andre sosiale sammenkomster som innebærer mat?
Tar du med mat selv? Eller plukker du bort det verste, og spiser det som er minst verst?

jeg spiser noe før jeg drar, og spiser der det jeg kan/har lyst på, og bryr meg ikke om hva de sier..

2) Hvis du skal være på farten hele dagen? Hva slags mat har du med deg? Hva slags mat kjøper du, hvis behovet er der for mat NÅ, og du oikke har med noe?
baconpølse uten brød, lavkarbo pizza, vafler m noe på, kyllingsalat...

3) Når andre forteller deg at det du driver med er livsfarlig, teit og dumt?

har fått noen spm, men bryr meg ikke om hva de sier, pleier og å si jeg ikke tåler hvetemel, for mange vet ikke helt hva lavkarbo er.. forteller heller om alt jeg kan spise, og de fleste bare ler av hele greia, så ingen stygge diskusjoner her.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat