Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 19:49   #13
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spørsmål om 15g karbo i løpet av en dag

Hvis du skal spise grønt hver eneste gang du putter noe i munnen, blir det fort for mange karber av det ja...

Jeg prøver å spise litt grønt til frokost, lunch og middag. Prøver å fordele 5 g til frokost, 5 g til lunch og 10 g til middag (ca) Men jeg spiser ofte litt ost eller spekepølse eller noe når jeg kommer hjem fra jobb, og noen ganger til kvelds.. Da er det skjelden grønnsaker til altså. Og noen ganger "sparer" jeg på karbene hvis jeg har lyst på noe godt, f.eks vafler eller en lavkarboskive eller to.. Da blir det bare et par cherrytomater eller noen alfalfaspirer ved siden av frokost/lunch.

Jeg skal ikke si jeg har den ultimate oppskriften altså. Jeg går nedover, men ikke så fort (0,5 kg i uka i gjennomsnitt) Men man må finne det som funker for seg selv tror jeg..

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat