Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 09:01   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er dere 100 % overbevist?

Jeg skal ikke pøse på med superlativer, i fare for å virke frelst, men jeg kan med hånda på hjertet si at lavkarbo har redda livskvaliteten min. Nå har jeg kanskje hatt det litt enklere enn mange andre fordi jeg ikke har den store sansen for søte ting, og har ikke hatt noe behov for å sprekke å snakke om. Jeg føler meg heldig sånn sett

Men for å nevne noe, så har jeg gått ned tjue kg, jeg har IKKE migrene lenger (noe som ødela utrolig mye for meg), jeg er insulinresistent, og fikk beskjed av legen om at diabetes er rett rundt hjørnet, men nå er verdiene mine ganske fine, og jeg har minst dyttet en eventuell diabetes mange år framover, i beste fall vil jeg aldri få det, jeg er kvitt alle mine allergier; nøtter, sitruusfrukt, pollen og pels!!, huden på kroppen er fin og myk, jeg har aldri vondt i magen mer, jeg klarer å sove en hel natt uten å våkne, og jeg sovner med en gang jeg legger meg (slet mye med søvnproblemer), humøret er bedre og lysten på livet er større, jeg har fått anledning til å jobbe med psyken og blitt veldig glad i meg selv, og sluttet å skamme meg over meg selv og kroppen min! Ikke magesyre og sure oppstøt, energi gjennom hele dagen -sjelden trøtt på dagene mer, bedre apetitt både fysisk og mentalt.

Jeg kunne sikkert ha ramsa opp i evigheter, men dette er absolutte sannheter som jeg kan takke meg selv og kostholdet (og så klart all støtte både fra forum og de rundt meg!) for!

Jeg tror det har mye med fokus å gjøre når man skal endre livsstil, være det seg Ketolyse eller Grete Roede. Å gå rundt med ikke-tanker (jeg kan ikke, jeg får ikke) hele tiden vil gjøre det svært vanskelig for de aller fleste. Jeg prøver å fokusere på det jeg kan nå, og det jeg får til!

Håper dette kan bidra positivt

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat