Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 09:45   #14
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Er dere 100 % overbevist?

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

jeg er nok en av dem som sliter litt med å bli 100% overbevisst, men det er mer pga gamle holdninger som hengere igjen. Også når de rundt meg ber meg om å redegjøre lavkarbo eller ketolyse, og jeg ikke er flink å forklare så....vel...litt sånn hånlig latter blir resultatet
Skulle ønske jeg var flinkere å forklare folk hva dette går ut på, men så tenker jeg og: er det virkelig mitt ansvar å stå til rette for hva JEG vil gjøre for kroppen min ovenfor andre???

Jeg trenger nok å kunne feile litt fremover, se hva kroppen min så absolutt ikke liker, vet jo at den ikke liker karbs så godt da.....

Men tror nok at det kan være lurt å legge inn planlagte sprekk med karbsdager

Når folk graver og spør så bare hold deg til hva lavkarbo gjør for deg istedet for å prøve å forklare hvordan det funker.