Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hei hei godtfolk! Her var det liv Så koselig!!!
Jeg har syndet jeg da, flere dager....kremt
Spiste vanlig ED-mat om dagen, men så ble det visst både smågodt og potetgull et par ganger her  
Ja, så glemte jeg at jeg spiste gulrotkake på søndag.... og vips så føk jeg ut av ketosen. ikke annet å vente. Rart at jeg ikke gjorde det med litt smågodt og potetgull, men det gjorde jeg altså ikke.
Men jeg koste meg med det jeg faktisk og sa til meg selv at det går greit nå, men så etter påske er det på'n igjen.
Så i dag har jeg kjørt fase 1 dag, og det kommer jeg til å gjøre et par dager til før jeg lister meg over til fase 2 igjen 
Fikk forresten kjøpt meg vekt på lørdag og den viste ned 1 kg siden uken før. Har ikke veid meg i dag, men venter til torsdag. Blir spennende å se om utskeielsene har gjort mye ugang.  
Men som sagt, jeg er ved godt mot og har nesten ikke dårlig samvittighet en gang, men er klar for ny STRENG runde med ED.
Ser at det går kjempebra med alle dere andre her inne - det er supert 
Smart med belønning Jeef - jeg har tenkt at når jeg har gått ned 5 kg til, da skal jeg kjøpe meg en ny bukse.
De jeg går i nå begynner å bli litt vel store (jippy) og det er ikke spesielt flatterende det heller.
Var hos frisør i dag og føler meg litt freshere - bortsett fra kvisetryne jeg har blitt som følge at godisspising 
|