Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-08, 23:30   #84
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 47
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Paprika er i gang igjen!

Tilbake i Ketose etter påskens ville utskeielser I dag var første dag i praksis. Det ble ikke akkurat en hel dag, mest info. I morgen er det rett på sak. Tror det kommer til å bli bra.

Etter praksis tenkte jeg at jeg skulle gjøre noen innkjøp mens jeg likevel var i byen (jeg bor på Finnøy, og her er utvalget noe labert). Skulle handle kjøttdeig på Rema, se etter kylling på Kiwi, kjøpe SB12 (det BØR virke med den stive prisen) og se etter Heistad sjokoladepudding på Meny. Jeg, vet du, inn på Rema og støvsuge frysedisken for billig kjøttdeig for så å stappe dem i sekken. Det veide faktisk litt. Men en bør på ryggen med kjøtt må man vel tåle når man driver med lavkarbo? Javel, videre til Kiwi. Innen jeg hadde kommet meg fra Rema og til Kiwi (100 meter) så jeg ut som en nedsnødd Jeti. Det snødde altså så hemningsløst! Jeg kunne jo ikke gi meg, så jeg gikk på med krum nakke og fikk gjort alt. Det var tidspunkt under rundturen jeg hadde lyst til å løfte ansiktet mot himmelen og rope: Hvorfor?! (Den eneste grunnen til at jeg ikke gjorde det, er at jeg er redd folk hadde begynt å lure på hvor jeg hadde gjort av støttekontakten min), Og det var andre øyeblikk der jeg hadde doble øyenbryn, et naturell og et av snø. For ikke å snakke om en hjelm av snø oppå håret .Brrrrr. Men det var verdt innsatsen, lagde deilig sjokoladepudding nå i kveld. Den er jo ikke SÅ lavkarbo, så jeg skal dog være litt forsiktig.

Dette har alt i alt vært en fin dag. Det eneste som er litt dumt i kveld, er at jeg har fått ørebetennelse (mon det kan komme av denne strabasiøse handleturen i snøværet?), og får ikke kommet meg til legen før torsdag.
(Ironisk nok, i og med at jeg er omgitt av leger hver dag på praksis.)

Velvel, nå får jeg finne kassen. Min utkårede ligger allerede og sover Tror jeg skal følge på God natt til alle sammen!

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat