Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 08:49   #6
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg er sånn i tvil ... Kan noen hjelpe meg?

Sitat:

det vet jegnetopp sluttet å amme det er nåkk desverre tom med melk, etter en tung start... etter å ha måttet spe på med erstatning til vært eneste måltid ble jeg ganske klar og sliten av at måltid tok 1,5t vær gang .. så da bestemte jeg meg for å kutte ut og ta litt vare på meg selv.. har vært psykotisk amme amme amme for alle penga i 2 mnd, tilslutt fikk jeg anbefalt av ammepol og kutte ut før det tok knekken helt på meg.. ble deprimert av hele greia ogatpå til steg vekta opp opp opp etter junior kom, ennå jeg er ute å går vær dag, og spiser någenlunde OK.. så nå må noe drastisk jøres..

Fint at du visste det da!
Er ammehjelper jeg serru, passer litt på her inne . Fint at du slang inn håndkleet i tide, ikke verdt å brekke ryggen på!

Det er veldig vanlig at stoffskiftet blir på tur etter svsk, jeg fikk også det. Men lavt stoffskifte er lett å behandle!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat