Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 23:44   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Påske, nedtrapping på karbs og sånt!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Om du, selv om du bælmer minst to liter vann per dag, tisser knallgult/grønt, da er du garantert i ketose...

Det har jeg aldri opplevd eller hørt om...! Jøss!

Om du går på helsekost så kan du spørre om vitaminene er syntetiske, er usikker på om det står noe på boksene. Ikke at det er for galt, men etter min mening sier det seg selv at naturlige vitaminer er bedre. F.eks så skal visst møllers tran ha mistet de vitaminene som naturlig er i fiskeolje pga prosessen, så de har tilsatt syntetiske vitaminer etterpå . Har jeg hørt da. (Men jeg spiser hauger med fisk, så jeg bryr meg ikke med å ta tran).

Bare et tips altså.

Ikke alle får utslag på ketostix, forresten, men man kan være i ketose for det. Hvorfor vet jeg ikke, for det skal jo være ketoner i urinen din når du er i ketose. Men en annen ting, er jo at lokket kan ha sittet dårlig på sånn at de har tørket ut eller utsatt for fukt, og da er de ubrukelige.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat