Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-08, 21:34   #2
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere med migrene

Jeg har opplevd omtrent femti prosents bedring i migrenen etter å ha startet på ketolyse.
Jeg startet i januar med ketolyse (har gått tidligere flere år på Atkins men hadde på den tiden ikke migrene)
Jeg merket bedring etter omtrent tyve dagers tid samtidig som jeg merket at cystesmertene forsvant totalt.

Merker at migrenen FORVERRER seg de to-tre første dagene da jeg går inn i ketose, men så forsvinner det. Må være obs på å drikke enorme mengder vann.

Jeg har nå spist "vanlig" først i forb. med sydentur og så i forb. med påske og har fått migrenen min tilbake for fulle mugger. (Sjette dagen på rad i dag at jeg har migrene) Forventer derfor et mindre helvete i ca. femten dager til før jeg kan få redusert migrenen min igjen.

Jeg er svært plaget av migrene. Har gjennomsnittlig 10-12 migreneanfall pr. måned. (Rundt 6 på ketolyse)

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat