Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-08, 11:08   #18
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Medl. av åndeklubben

Opprinnelig lagt inn av Madeleine, her.

Men Matvraket....

Vi snakker da ikke om en stund her....."forhåpentlivis" vil jo dette forfølge oss livet ut!!NICE

....men en annen ting jeg syn.er litt trist....er at man nesten ikke tåler mer enn ett halvt vinglass...

Tilbake til når man var 14...også ganske NICE!!!

En ting er drinker....en annen ting er å site på kjøkkenbenken og dingle med bena og ta noen glass rødvin til god musikk og godt selvskap!!

Noen erfaringer på dette??

nja... jeg har vel mer eller mindre sluttet med alkohol, tåler den ikke så altfor godt i utgangspunktet.. med fare for å virke flåsete: jeg har ikke behov for å ruse meg lenger.. jeg har aldri hatt alkoholproblemer altså, men jeg har liksom aldri likt det der helt.. man sier så mye teite ting og gjør så mange rare ting.. og jeg sier og gjør teite og rare ting i "normal" tilstand, så derfor har jeg bare valgt å drikke vann eller noe annet i stedenfor..
men selfølgelig hvis jeg skal ut å spise en gang så kan det hende at jeg tar meg et glass for syns skyld.. bare for å slippe spm om hvorfor jeg ikke drikker. eller hva med en alkoholfri vin??

dessuten tror jeg nok at når kroppen har vendt seg til det nye kostholdet, og man kan begynne å gjeninnføre karbohydrater, så vil man tåle alkoholen bedre og

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat