Sv: nyoppstartet på ketolyse
Opprinnelig lagt inn av Glade-Gry, her.
Hei og velkommen!
Veldig lurt om du skaffer deg boka, den har jeg lært mye av og jeg syns det er veldig kjekt å ha den tilgjengelig.
Ketose... 15 karbohydrater pr dag, masse fett og protein.
Selv fikk jeg utslag på sticks dag to jeg også, og i dag var den mørk lilla, mellom 2 og 3..
Tvillingmamma... Det er jeg også.... jente og gutt, født oktober 05, 7 uker før termin. La på meg 17kg i svangerskapet, alt var av etter ei uke.. med andre ord, hadde jeg klart å leve normalt etter det, droppet all sjokoladen osv, så hadde jeg mest sannsynlig godt ned mange kg i ammeperioden. Ammet 1 år... men.. jeg holdt vekta da, gikk ikke opp det året,,, har 15 kg jeg vil ha av...
Lykke lykke til, dette forumet er til god hjelp!!
måler du hver dag? Ble bare rosa, eller kanskje litt lilla, litt vanskelig å se..
Jeg hadde planlagt keisersnitt 3 uker før termin, hadde for lite bekken til å føde tverr og seteleiebebiser Du fødte vanlig? Samme her, alt forsvant i før jeg kom hjem fra sykehuset, eller det var vel 2-4 kilo igjen, men la på meg nesten 32 kilo jeg da Flaut.. Ammer litt om natten enda, men det er alt, men er fornøyd med å ha ammet dem i nesten et halvt år Er kjempehærlig å ha tvillinger altså, føler meg så heldig!
|