Sv: Paprika er i gang igjen!
I går var jeg hos legen for å diskutere medisiner , og jeg benyttet meg av anledningen til å veie meg mens jeg likevel hadde tilgang på en vekt (vi har ikke vekt hjemme fordi jeg ikke klarer å la være og veie meg morgen, middag og kveld hver dag). Resultatet var deprimerende; jeg har gått ned lusne 1 kg. Nå var jo hovedgrunnen til denne konsultasjonen at jeg skulle diskutere endring av medisiner pga vektoppgang og stagnering pga bivirkninger. Jeg skal slutte med Remeron og Cipralex, og gå over til Efexor. Jeg er veldig spent på om det går bra, eller om jeg blir syk igjen. Det vil være krise akkurat nå. Jeg får tenke positivt. Efexor alene kan ha vektnedgang som bivirkning, det samme har zeldox (som jeg også tar), sammen med lavkarbolife burde kiloene begynne å renne av som små badeballer.
Uansett, kom hjem fra legen, og stappet innpå med det første jeg så. Følte at det ikke var noe vits i å jobbe med det når ingenting likevel skjer. Har spist kontinuerlig i to dager nå. Og da snakker jeg om godteri, brød, pizza. oboy +++ Dere skjønner dealen. Men, men, jeg kommer meg nok i gang denne gangen også.

Paprika, mamma til to
|