Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-04, 17:09   #10
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Interessant det der,men selv mener jeg nå hormonspiralen også burde vært forbudt også,veldig mange får problemer med den også etter en stund.
I det hele tatt er tilførsel av hormoner noe jeg stiller meg litt tvilende til,i og med at jeg ikke tålte pillene heller.
Synd det ikke bare er en bryter vi kan slå av og på,når vi vil unngå å få barn.
Når det gjelder forskjellige kreftformer,er det jo mange andre ting som spiller inn også.
All forurensningen ute i naturen,dioksiner mm.

Sprøytemidler som er blitt brukt har gjort at det i visse strøk av spania blir det nesten bare født jenter pga. at sprøytemidlene har gitt en østrogenliknende effekt.

Men om Atkins diett kan føre til at vi blir mer motstandsdyktige mot all dritten er jo det en stor fordel.
Den store krisen kommer jo først dersom noen av cellene våre begynner å dele seg på unaturlig måte, og da gjelder det å være godt rustet på forhånd.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat