Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-08, 03:01   #35
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det noe som virker mot halsonde?

Jeg har i alle mine dager aldri blitt så fort frisk av en forkjølelse, og sånn har det vært de få gangene jeg har vært syk etter lavkarbo. En forkjølelse som fint kunne slått meg ut i en uke eller to er over på fire dager, og i dag er jeg feberfri og ganske fin! Og bronkitten jeg hadde rett etter jul, sånne anfall pleide å vare i et par måneder i gamle dager, denne gangen gikk det kanskje to uker så var jeg helt frisk. Herlig!

Godt å høre at du er frisk igjen, Goggen! Det er så fælt det der, når jeg har sånn hals så våkner jeg opp fra drømmer hvor noen kveler meg og våkner opp av at siklet renner ut av munnen min

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat