Tråd: Vann
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-08, 11:06   #3
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Hvordan er det vann på Skaldemannkuren. Er det det samme som for "alle" andre kurer på lavcarbo?
I bøkene så er han flink til å gjenta fpis fett- 0 carber.
Men han stresser ikke med stort vanninntak.

Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Skaldemann sier jo egentlig indirekte at vann må man ha? Mener å ha lest at han faktisk drakk vann hver gang han gikk forbi badet eller noe

Som det sies over her hjelper faktisk vann på vekttapet, og det renser kroppen for avfallsstoffer. Men personlig synes jeg at mange her inne er vel hysteriske over vanninntaket sitt da. Man trenger ikke å bøtte nedpå med fire liter om man ikke orker det, et par liter er jo nok for å dekke behovet i tillegg til annen drikke man tar inn. Drikker man ikke annet enn vann, bør man jo selvfølgelig øke på litt med vanninntaket da. Men er man også flink til å spise grønnsaker så vil vi få en del væske derfra, men i og med at du følger Skaldemann så spiser du vel ikke særlig med det, eller?

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat