Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hiver meg på denne problematikken jeg og... Fader og, den der dretne vekten! Denne uken har vært rene berg og dalbanen... Mandag 80,5, onsdag 80,2 fredag 79, lørdag 79,6, idag 79,5.... Er nok prisen for å veie seg hver dag, at der er litt opp og nedtur. Så jeg kommer nok til å fortsette med det! For tanken på å veie meg en dag i uken, og finne ut at det er en sånn "feil" dag, ville jo vært helt ille... Nå ser jeg jo en tendens i alle fall... Men må jo glatt innrømme at det er vanskelig å holde på humøret når vekten plutselig går opp, helt uten grunn...
En tanke jeg har tenkt litt i det siste, er at kroppen er forutsigbar til en viss grad... Du kan styre en del ting, hva du spiser og drikker, og trening, men plutselig gjør kroppen sine egne ting helt uavhengig, samler på vann, blir støl, og noen ganger er det dobesøk to ganger i timen, andre ganger er det to ganger i døgnet... og dette må vi jo bare finne oss i... Og hvem vet om ikke negative tanker, dårlig selvfølelse, eller positive tanker, om ikke det også virker inn... det gjør nok det!
Distrea, ikke vær bekymret! Det kommer til å gå bra. viktig å følge opplegget når du er ferdig, øke forsiktig med kbh og sånn... og DA tror jeg det er viktig å veie seg ofte...
Nå skal jeg binde fast armen snart og gå på spinning, det ser ganske teit ut!
Ble masse babbel her. Fin søndag til alle skjønne jenter! 
|