Tråd: Xtravaganza
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-08, 16:31   #1
kjupla
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2008
kjupla er på en erverdig vei

Xtravaganza

Hei alle dere.. Er ny her og lurer på om noen med peiling kan svare meg.. Jeg har i noen uker nå fulgt ketolysekuren som jeg trives kjempegodt med.. Problemet er at vekta har stoppet helt opp.. Er i ketose, men ingenting skjer med kroppen bortsett fra bedre humør, mer energi osv.. Jeg har 2 mnd igjen av svangerskapspermisjonen og vil så gjerne gå ned de siste 8 kiloene som er igjen etter fødselen.. Derfor har jeg nå startet på xtravaganza-kurs..Opplegget er pulver 3 x daglig..Slitsomt men effektivt..På 6 uker skal vel mine 8 kg være borte.. Er i ketose under pulverdietten og fortsetter etterpå med en diett som ligner litt på lindbergs diett.. lav gi osv.. Saken er at det her skal benyttes sundt fett fra olivenolje, rapsolje og slikt.. Det vil si at det blir dårlig med krem, rømmedressing, bacon og slik som er så deilg å kunne benytte i ketolysekuren.. Mitt spørsmål i livet nå er derfor: Tror dere jeg kan gå over på en ketlysediett etter oppnådd idealvekt på xtravaganza, eller blir jeg å fyke opp i vekt igjen..

kjupla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat