Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-08, 20:33   #1388
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Fanken å - har skikkelig prolemer med internett nå Ramler ut stadig vekk. Sikkert pga møkkaværet!! Her regner det sidelengs.

Så nå har jeg glemt alt det smarte jeg skulle si - husker bare dette med vannet, at jeg skulle si at jeg drikker masse Sånn, dett var dett, resten har jeg glemt.

Ja ja - ellers så synes jeg dere er kjempeflinke alle sammen! Ja, snart er jeg nede i - 15 kg, det er utrolig. Er utrolig fornøyd.

Men lurer litt på hvordan det skal gå videre, særlig siden jeg har vært enten mye sliten eller sulten etter at jeg begynte i fase 2.

Har jo kjøpt meg ny fin vekt, men den viser 2 kg minder enn den hos fysioterapeuten, som igjen viser 1 mer enn den hos Lindberg Skal ikke være lett å følge med. Har veid meg nesten hver dag siden jeg kjøpte den nye - ai ai ai. Men nå skal jeg prøve å la være før på torsdag.

Skal vi prøve å la være sammen Distrea? Førstemann som jukser må spise det ED-produktet hun liker aller minst hi hihi. Fritt for ikke å jukse

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat