Sv: Hjelp! Jeg er nye her og håper på mange svar
Min første uke har gått veldig fint. Gått ned mye. (6 kg på 6 dager) Sulten dag 1 og 2, kom i ketose allerede dag 1, så jeg responderer godt på kuren. Var i aktivitet dag 4, 5 og 6 (2x spasertur 30 min + 1x dekkskift) Økt velvære, unntatt at jeg har gneldret litt hvis jeg har drøyd måltidene for lenge (spesielt dag 1 og 2)
Problemer: Rare, uvante småsmerter i magen, særlig like etter måltider, som jeg har kommet fram til må være luft.
Ja, la oss følge og motivere hverandre. Dra med deg mannen din også - det er bare gøy. Fruen går på Eurodietten og er misunnelig på menyen min, men skal inn i fase 2 der nå i morgen, så hun kommer uansett til å være strålende fornøyd i morgen, med et kjøtt/fiskemåltid pr. dag. Det hjelper i hvert fall i forhold til middagslaging. Litt vanskelig med 3 forskjellige dietter (normal diett for veslejenta, selvfølgelig, men hun spiser ofte middag i barnehagen)
Selv har jeg prøvd Grete Roede, men fløy opp igjen alle 15 kg jeg tok av. Var egentlig lite motivert for å starte med en slik kur igjen. Ble gira av konas snakk om lavkarbo, og kom tilfeldigvis over ketolyse-kuren, og var veeeeeldig skeptisk. Men teoriene var logiske, og ser ut til å holde stikk.
Fortell gjerne litt om deg selv og dine erfaringer.
Og til Luringen: Grattis med oppnådd mål! Det blir spennende å se om også jeg kan nå målet mitt, men det er laaangt igjen! Kan jo ikke forvente tilsvarende vekttap framover som jeg har hatt til nå.
Og hvis noen tilfeldigvis skulle komme over en god iskaffe-variant, så blir jeg overlykkelig!

|