Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-08, 00:19   #24
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Gastro- øsofageral refluks ... Noen som har det her inne?

Opprinnelig lagt inn av Eirian, her.

Har du bestemt deg for å utsette operasjonen?
Og sånn for nyskjerrighetens skyld, er det Nissen Plastikk det er snakk om?
Har du vurdert å prøve andre medisiner?
Men du har kanskje ikke gått på diett lenge nok til å se effekt enda?
En venn av meg har operert sin gastroøsofageale refluks, og ikke blitt bra, så det kan jo skje, det er ingen garantier.
Skal anbefale han kavkarbo/Lindberg.

Jeg har bestemt meg for å si ja til operasjon. Jeg regner med at jeg skal bli operert på Aker sykehus...

Har brukt Lanzo før og gått over til Nexium visstnok er det mest effektive som fins av slike medisiner.

Etter hva jeg forstår er det 95% sjanse for at den blir vellykket.
Så tar det tid å bli helt bra...lang tid med små måltider og små glass med drikke og ikke kullsyre osv...

men jeg tror det er et godt valg for meg...vet ikke om jeg orker å prøve ut mer nå...har prøvd å bli bedre ved kostholdsendring...og på det siste året har det blitt verre...og slik virker det som at det fortsetter...så jeg kommer til å ta sjansen...

Uansett, lavkarbo virker veldig bra på min mann som sliter med generelle plager med halsbrann osv...han opplever at sukker er en verre trigger til halsbrann enn fett...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat