Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-08, 12:52   #1423
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Ok.
Dag nummer 4 på ED. Dette går over all forventning. Ikke spist noe jeg ikke skal spise (tror jeg), drukket MYE vann, men har problemer med å få i meg 5 ED produkter hver dag. Blir ofte at jeg ikke rekker/klarer mer enn 4. Klarer heller ikke å få i meg nok salt tror jeg. Hva er det salt er så viktig for? Hva hjelper det mot/for?

Ellers har jeg ikke trent disse dagene. Føler meg slapp og ikke så mye energi til overs. Håper dette ordner seg etter hvert. Hvor lang tid tar det før man er i ketose? Jeg vet ikke hvordan jeg merker at jeg har kommet i ketose.

Det er mye nytt på en gang dette. Gleder meg til Fase 1 er over. Savner kjøtt, kylling, fisk og annen vanlig mat!

Ha en fin 1. aprilsnar!

Du er flink!
Jeg spiser fire poser hver dag, er litt forskjellig hva folk gjør. Om du ikke orker fem, så tror jeg ikke du skal stresse på grunn av det!
Hvis du spiser alle kosttilskuddene, inkludert kalium, trenger du ikke stresse så veldig med salt heller, etter det jeg har forstått! Var noen her i babletråden som fant ut av hvorfor salt er viktig, jeg har glemt det!
Hvor lenge det går før ketose varierer, at du ikke har energi er kanskje et tegn på at du er der... Jeg brukte fire dager sist, det er lenge. Og blir kjempesliten, vondt i hodet og ekstremt lite tiltakslyst... Men det går over, nå, etter 10 dager sånn omtrent i ketose, har jeg det helt greit, og det beste er at sultfølelsen avtar, jeg må minne meg selv på å spise... Trening går også bedre, selv om jeg aldri er så sprek i ketose som utenfor!
Hvis du vil sjekke om du er i ketose, går det å kjøpe sånne teststrimler på apotek, eller der de selger ketolyseproduktene, der jeg bor har de sånt på meny.
Stå på!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat