Sv: Favoritt-retter?
Opprinnelig lagt inn av session, her.
Hei! Helt ny her jeg,og beg å lure på om jeg spiser altfor mye..
Frokost: 2 stekte egg, 2 skiver tørrsalta bacon, masse salat av isberg,cherrytomat,basilikum,adurk,rødløk,paprika og olivenolje. Vannog kaffe.
Frokosten ser bra ut!!!
Lunsj:Stor salat med det samme som frokost med 1/2 gulrot enten med en kyllingfilet og bacon eller en kotelett eller reker og avokado + olivenolje og dijonsennep som dressing.
Man skal egentlig ikke ha gulrot på ketolyse vettu. veldig mye stivelse og hele 6,7 karber pr 100 gr. Hold deg til grønnsaker som vokser over bakken 
Eller en omelett av 2 egg,1 dæsj fløte, friske urter, sopp, skinke, ost og andre oppkutta grønnsaker. Salat som i frokost på siden. Vann og kaffe.
Nice
Middag: Kyllingfilet med stekte grønnsaker i form med masse cf eller fløte i ovn.
Very nice. Husk at vekten stagnerer på noen om man spiser mye meieriprodukter
Eller en fiskefilet med dampa grønnsaker of saus av cf eller fløte.Spiser store poskjoner for å bli mett.
Fisk er bra 
Kvelds:
En neve hasselnøtter + 1 kokt egg+ 100 gr røket laks
Nøtter kan også gjøre at vekten stagnerer på noen (meg f.eks), men kan spises i moderate mengder om du ikke merker noe på nedgangen
2 mellommåltid er enten en neve nøtter eller babybel, tallegio, chevre eller annen ost. Drikker masse kaffe og ca 2 liter vann. spiser fribol sine drops fra apoteket og har aldri telt en kalori eller karbohydrat.
Har hatt 2 avbrekk med snop og pizza og gått på kuren i 6 uker. tatt av 2kg bare...
Så lenge kaffen ikke har innvirkning på vekten kan du drikke det. Partypooper for noen
kan noen fortelle meg om dette er ok mat for orker ikke veie maten og regne ut karbohydrater i alt jeg spiser...
Men hvor er fettet??? Håper du steker ting i myyyyye meierismør, for fett er viktig 
Ellers masse lykke til