Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-08, 19:39   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ikke ned i vekt, men i cm, hvordan er det mulig?

En fingerregel er "sist inn først ut". Det kroppsfettet som har vært på lengst er oftest det som sitter best. Jeg har siden tidlige tenår hatt en pølse på magen og litt fleskete rygg, og det sitter hardere enn alt det andre som er av litt nyere dato Men en veldig fin ting med lavkarbo er at det brenner FETT og ikke tærer på de viktige musklene dine. I noen tilfeller så vil mange bygge opp igjen muskelmasse de kanskje har manglet/slanket vekk på grunn av kurens høye proteinnivå. Det er litt omstridt det temaet der, men at det er en stor sannhetsgehalt i det over tid tviler jeg ikke et sekund på!

Hang in there! Kiloene følger nok med de også. Bare husk at den beste tiden å veie seg er om morran etter fullstendig ryggtømming Og, så klart: Ikke for ofte!! Vekta varierer utrolig mye, så om du finner et fast tidspunkt en fast dag i uka så er det kjempelurt!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat