Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-08, 21:44   #28
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Gastro- øsofageral refluks ... Noen som har det her inne?

Takk for det!

Jeg må innrømme at jeg ikke makter å prøve ut så mye, og forholder meg til det jeg finner i min umiddelbare nærhet. Dermed blir det lite eksprementering med forskjellige ting.

Jeg vet nå at hvis jeg tar Nexium om morgenen før noe annet er kommet ned i magen, er det en mulighet for at jeg kan ha en fin dag. Hvis jeg kutter kaffe, har jeg det bedre. Noen ganger reagerer jeg på kål...

...og jeg merker at fett er et problem, i og med at det har forverret seg etter at jeg gikk inn i ketose. Men jeg har det ikke sånn hele tiden...vurderer å trappe ned på noen oljer jeg har tatt for å prøve å hjelpe huden i ansiktet som er ekstremt tørr, og som får utslett ved smøring av kremer (Rosacea...skrevet om i en annen tråd og i bloggen min).

Så mitt neste tiltak er å trappe ned på de oljene og holde meg til en normal mengde daglig...

Har vært ekstra plaget i det siste, så det må skje noe...

Tror operasjon kan gjøre meg godt.

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat