Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 10:55   #1472
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har ikke vært særlig inn og ut av ketose, men et par tre ganger i løpet av det siste året har det blitt.
Og jeg merker at ting ikke skjer like fort etterhvert, man får ikke den kick-starten man gjorde første gangen.

Men det varierer nok fra person til person dette som alt annet.

Og suppe hver dag... at du orker!

Jeg lar ikke sosiale begiveheter ødelegge for kuren. Har vært i flere bursdager, jentekvelder osv. men tar med medbrakt og holder meg strengt til kuren allikevel.
Hvis ikke hadde dette vært helt dødfødt for meg, det skjer jo noe absolutt hele tiden.

Og så har jeg alltid ekstra mat i veska, et par barer og et par poser sjokofrokost (jeg blander den ut i bare vann).
Da er det ingen krise om jeg ikke kommer hjem når jeg hadde tenkt, og jeg kan reise bort rett etter jobb uten å bli stresset pga. maten.

Håper ingen oppfatter dette som noen pekefinger, alle gjør som det passer de.
Jeg ville bare få frem at det faktisk er mulig å holde på med kuren uten opphold selv om det skjer mye i hverdagen.

Jeg har i alle år vært allergisk mot skalldyr, så på hver eneste rekefest etc. har jeg måtte ta med egen mat. Ingen reagerer da, så da forventer jeg at folk aksepterer at jeg spiser egen mat når jeg går på ED.

Og jeg merker at folk er veldig forståelsesfulle, de blir gjerne nysgjerrige og det kan være litt slitsomt. Men det er bare på en positiv måte så det er helt greit.