Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 12:15   #8
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: lollypop-brødet

Opprinnelig lagt inn av terry, her.

Å jeg har for store former . De har enda ikke blitt helt fulle.

Det Lindabtn brødet så rågodt ut! Det skal jeg prøve når jeg går over på Atkins.
Må tilstå at jeg blir fort lei Lollypopbrødet så jeg spiser ikke mye av det. Men frokosten for tiden er 2 hardkokte egg å da MÅ man jo ha brød til (og kaviar).

Men en viktig grunn til at jeg bruker Lollypopbrødet er at det er så lite karber i det (underkant av 30?). Det var viktig for meg så lenge jeg går på Ketolyse.
Med 46,3 karbs i Lindabtn brødet syns jeg det blir litt for mye for ketolysekuren. Men man kan jo naturligvis kutte ut noen av de ingrediensene som har mest karber.
Eller kutte ned på andre karbokilder i løpet av dagen.
(Håper jeg ikke trør deg på tærne her Lindabtn )

å nei å nei...... voondt i tærne

Seff ikke..... deler brødet i skiver og fryser ned, spiste en, max 2 skiver om dagen så jeg fant ut av at det ikke var rare greiene. Blir jo ikke så mye på hver skive da. Men for de som spiser mye brød,er det kanskje ikke beste alternaitiv
Men GODT er det i vert fall!!!!!!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat