Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 22:47   #5
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Jippi ... Jeg og er i ketose

Det kan være viktig å veie og plugge inn i diett.no hva man spiser i begynnelsen. Bare se Rattatta sin journal, de første ukene hennes spiste hun for lite...det gikk ikke så fint. Nå spiser hun masse og nedover går det...

Husk du skal spise deg passelig mett! Da kan du spise digg, men lovlig digg! Kjøper du riktig merke, kan du tilogmed sitte og spise rekesalat rett ut av boksen... Men sjekk karbene!

Om du IKKE STREVER og ikke er sulten, og går ned i vekt, så er det ikke noe å tenke på, da er det rett. Don't fix it if it aint broken!

Sist redigert av Megvel : 02-04-08 kl 23:06.
Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat