Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 22:54   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo

Det er to hovedlinjer her inne, de der man er i ketose (ketolysekuren, atkins i induksjonen, skaldemann) og de der man spiser lavkarbo uten ketose (som fedon lindberg etc). Det er litt herkete å gå inn i ketosen, så vil du gå ketosekur så er det best å gå inn der og bli en stund. Ellers så er det mange som går ned bare ved å kutte sukker, hvite stivelser og korn, altså fedon typen. Da kan man ikke spise like mye fett som på ketolysekurene. Men Fedon er ikke blitt berømt for ingenting, det virker jo det og!
Menyen du beskriver er en ketose-diett, da er det kjipt å ha de helt store utskeielsene... Iallefall, skei ut og kom deg rett tilbake på kuren, ikke vente til i morra!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat