Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 23:13   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo

Sitat:

Men hovedpoenget, så vidt jeg forstår, er vel at jo fetere man spiser, jo mindre karber kan man spise. Og omvendt, hvis man spiser magrere kan man spise litt mer karber, som hos Fedon? Jeg syns egetlig det funker bra å spise ganske fet mat, men savner en frukt i ny og ne..

riktig. OG det å gå inn i ketose tar noen dager og kan være litt kjipt. men så fort man er inni går det greit. Man har lov til litt bær (bringebær spesielt), av alle ting er papaya den frukten med minst karber. Se ellers i matvaretabellen du finner under lavkarboressursene på forsiden.

Splenda er det som er aller mest lov av de kunstige søtningene!

Spiser du sånn omtrent 20g karbo per dag er det ketolyse-type, er det sånn at du ikke er i ketose men rundt omkring 100kh per dag så er det annen lavkarbo.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat