Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 23:13   #1499
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Men er det ikke karber vi skal holde oss unna?? Jeg skjønner ikke hva som er bra med ED i forhold til Ketolyse da. Legen min har anbefalt meg dette, så jeg fortsetter med det jeg har blitt anbefalt jeg... Bare litt sugen på skikkelig middag og ikke dette pulver greiene..
Ja, ja...

God natt

På ED er det båder karber og kcal man skal holde seg unna.
hvis du feks er insulinresistent kan det være en fordel å gå på ED frem til du er innenfor normalen, altså ikke er insulinresistent mer.
Men hvis du har en del å gå ned, og aldri prøvd annen ketogen kost før hadde jeg prøvd det etterhvert hvis du syns posene blir for JÆ..

men det går fort frem til du kan spise middag! du skal vel bare være 3 uker i fase 1?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat